Tidligere i år begynte Guri å glippe på en del viktige ting som turdager i barnehagen, møter på jobb og viktige deadlines.

Det var rett og slett litt for mye som skjedde, og hun kjente på at livet bare raste forbi, og at det var såvidt hun hang med.

Guri satt seg derfor ned og så på hva hun trengte for å få kontroll og oversikt, og etter mye prøving og feiling, resulterte det i en planlegger.

Planleggeren ble spesiallagd for å gi Guri oversikt over hverdagen, og for å hjelpe med å drive businessen fremover.

Med det nye system på plass kjenner Guri nå at hun får drevet businessen fremover i riktig retning, samtidig som hun husker (nesten) alle matpakker og turdager i barnehagen. Hun har rett og slett blitt en ultra produktiv businessdame.

I denne episoden deler Guri hva hun konkret gjør for å få produktive dager, og gir deg sine beste tips til hvordan du kan få en produktiv og effektiv uke!


Leave a Reply

Your email address will not be published.